8 grudnia 2017

PUDEŁECZKO DLA DZIEWCZYNKI

Cześć,

Córeczka mojej przyjaciółki rośnie jak na drożdżach. Jeszcze niedawno miala niewiele włosków, a dzisiaj stroi się w spineczki. Dlatego przygotowałam dla niej w prezencie na Mikołajki pudełeczko na spinki, gumki i wszelkiego rodzaju ozdóbki do włosów co by jej starszy brat nie rozrzucał ich po pokoju.

Zapraszam!





Kolekcja Celebration jest znakomita do przygotowania prac dziecięcych dzięki swoim kolorom.



Jako podstawę wykorzystałam jasno szare pudełko po portfelu. Dlatego wieczko okleiłam turkusowym papierem Celebration 02, aby ładnie się komponował. Jako, że pudełko musi być praktyczne, mało jest na nim ozdób łatwych do zniczenia. Główna ozdoba to kwiaty wycięte z papieru Celebration 04.



Na środku wieczka umieściłam element z zestawu Die-cut z kolekcji Romantigue. Wpięłam w nie niezwykle urocze, maciupkie ćwieki Idea-Ology Hex Paper Fasteners.



We wszelkich pracach ważne jest wykończenie. Czasem na pierwszy rzut oka widać, że brakuje przysłowiowej "kropki nad i". Pomocne są wówczas perły w płynie, które znakomicie dopełniają pracę. Tym razem obramowałam pudełeczko perłami w kolorze White Opal.




Użyte materiały:
kolekcja Celebration
papier Celebration 02
papier Celebration 04

Dodatki:
Die-cut Romantigue
ćwieki Idea-Ology Hex Paper Fasteners
tasiemka Chevron Stripes Light Blue

Media:
perły w płynie White Opal

Klejenie:
arkusz kwadracików 3D - 2mm
arkusz kwadracików 3D - 1 mm

Robiłyście w tym roku jakieś prezenty na Mikołajki?

pozdrawiam





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu