15 grudnia 2017

KWIECISTY LO


Witajcie,

Chcąc zachować wakacyjne wspomnienia znad wody, stworzyłam bardzo kwicisty LO. Aby dodać oprawę do zdjęcia z moją przyjaciółką, zrobiłam bogatą, przestrzenną kompozycję z roślinami.
Zapraszam dalej!

Praca powstała na bazie cudownej kolekcji Cottage Life  49 and Market. Do stworzenia tła wykorzystałam papier Provence. Oprócz tego, użyłam też Branching Out oraz Cottage Cut-Outs  do wycięcia dodatkowych elementów.


Ornamentowy wzór uzyskałam poprzez nałożenie białego gesso przez maskę Tima Holtza Stencil Flourish oraz mniejszej z kwiatmi polnymi z zestawu mini set 10.


Kolory w tle to moje ulubione błyszczące mgiełki Lindy's Stamp Gang Screamin Banshee BlackSteampunk Sepia oraz Delphinium Turquoise.



Do pokolorowania tekturki wykorzystałam puder do embossingu Lindy's Stamp Gang w kolorze Lapis Lazuli Blue Gold, który świetnie komponuje się z całą resztą.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
49 and Market: Cottage Life
-Branching Out
-Cottage Cut-Outs
-Provence

MEDIA:
gesso białe 13arts
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Lapis Lazuli Blue Gold
mgiełka Lindy's Stamp Gang Screamin Banshee Black
mgiełka Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia
mgiełka Lindy's Stamp Gang Delphinium Turquoise


INNE:
metal word bands Idea Ology Tim Holtz
maska Tim Holtz Stencil Flourish
maska Tim Holtz mini set 10
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Myślę, że taki LO jest pięknym sposobem na uwiecznienie wspomnień, spróbujcie z waszymi własnymi zdjęciami.

Pozdrawiam!


2 komentarze:

Abakus pisze...

Piękna praca, jest dla mnie cenną inspiracją, dziękuję :-)

Alicja pisze...

Dziekuję bardzo :)