30 listopada 2017

GRUDNIOWNIK 2017

Cześć,
Dzisiaj ostatni dzień listopada. Nie mniej, nie więcej, oznacza to że jutro zaczyna się czas na specjalne grudniowe zapiski. W ramach inspiracji mam dla was dzisiaj Grudniownik na 2017 rok.

Zapraszam!





Grudniownik przygotowałam z kolekcji Christmas Edition, więc jest w nietypowej trochę kolorystyce jak na pracę około świąteczną.

Okładkę stworzyłam z papieru Yule. Umieściłam na niej ramkę, w kórą wkomponowałam napis December z papieru Jovial. Przyozdobiłam ją elementami Die-cut Christmas Edition, gazą, kawałkami "lodu" oraz ćwiekami Idea-Ology Star Fasteners.




W całym albumie pojawiają się drewniane elementy z Mint Wishes: Jolly Christmas. Na okładce pojawił się napis, który pokryłam rozcierając palcem, cienką warstwą pereł w płynie Silver.


Okładkę spryskałam Perfect Pearls w kolorze Pewter i Hairoolm Gold. Na bałym obramowaniu położyłam perły w płynie w kolorze Opal White.


W środku albumu zastosowalam po koleji wszystkie papiery z kolekcji, układając je naprzemiennie jasne z ciemnymi. Na każdej stronie znalazły się numery dni zrobione z Idea-Ology Label Letters oraz jakieś ozdoby, głównie z Die-cuts, drewnianych elementów. Część z nich przypiełam zszywaczem biurowym albo klipsem Idea-Ology Index Clips.


Drewniane elementy pociągałam perlami w płynie w kolorach White Opal, Silver i Bisque.



Wykorzystane materiały:

Kolekcja:
papier Tale
papier Christmas Tree
papier Coal
papier Jovial
papier Rejoice
papier Snowcapped
papier Yule

Dodatki:
ćwieki gwiazki Idea-Ology Star Fasteners
naklejki Idea-Ology Label Letters
klipsy Idea-Ology Index Clips

Media:
perly w płynie Bisque
perły w płynie Silver
mgiełka Perfect Pearls Pewter



Będziecie w tym roku robiły Grudniowniki?

Pozdrawiam,


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: