20 kwietnia 2017

SŁOIK NA WSPOMNIENIA

Cześć,

Lubicie altretowane przedmioty? Ja bardzo. Raz powstają niepowtarzalne rzeczy. Dwa, jest to bardzo ekologiczne. Jako inspirację mam dla was słoik po kawie i kawałek korka od wina. 

Zapraszam do oglądania :)

Do ozdobienia słoika wykorzystałam kolekcję Memories. Stąd też powstał słoik na wspomnienia.


Na wierzchu słoika umieściłam ramkę, z którą włożyłam napis Memories, który pokryłam Crackle Accents. Wokół pokrywki zamotałam tasiemkę Vintage Wrinkled Ivory, którą pokolorowałam tuszami Antique Linen, Tumbled Glass i Broken China. Na agrafce Idea-Ology Trinket Pins upięłam kawałek tasiemki Ivory Canvas with Butterfly. Zamotałam jeszcze na lnianej nitce kawałek korka odcięty od korka od butelki wina.


Środek słoika ozdobiłam papierami Nature's Novel i Chronicles. Na papierze Autumn Biography odbiłam listki za pomocą tuszu Pelled Paint.


Jeden z papierów wycięłam dziurkaczem Embordiery. W paru miejscach do papieru przypięłam ćwieki Flueted Fasteners with Washers. Zrobiłam też kleksy mgiełką Perfect Pearls Blue Patina.


Dodałam także kropki pereł w płynie w kolorze Bisque.


Pokrywka słoika jest pusta w środku. Umieściłam w niej różę z zestawu Fairy Floss Paper Blooms.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Memories
papier Chronicles

DODTAKI:
tasiemka Ivory Canvas with Butterfly
ćwieki Flueted Fasteners with Washers
agrafki Idea-Ology Trinket Pins
kwiaty Fairy Floss Paper Blooms

TUSZE:
tusz Distress Antique Linen
tusz Distress Tumbled Glass
tusz Distress Pelled Paint
tusz Distress Broken China

MEDIA:
medium pękające Crackle Accents
perły w płynie Bisque
mgiełka Perfect Pearls Blue Patina

NARZĘDZIA:
dziurkacz Embordiery


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Swój słoik na chowanie marzeń już mam. Wy też sobie zrobicie?

Pozdrawiam!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu