24 kwietnia 2017

PRZEPIŚNIK ZE SZTUĆCAMI

Witam serdecznie.

Przed nami wiele okazji do wspaniałych wypieków, deserów. Pieczenie ciast to sztuka, ważny jest przepis. Zbieram sprawdzone przepisy ciast, które zachwyciły mnie lub bliskich. Wpisuję do przepiśników, których mam już kilka - lubię te nieduże poręczne - w formacie A5.

Dzisiaj pokażę bogaty we wzory i przepiękne kolory - przepiśnik ze srebrnymi sztućcami, jeśli Was zaciekawiłam, to zapraszam dalej!

Na końcu posta przedstawię Wam mój sposób na srebrne sztućce.

Przepiśnik powstał z cudownych papierów z kolekcji Graphic45 - Midnight Masquerade, a dokładnie z Deliciously Decadent, Savor the Magic, Irresistible Intrigue, Romantic Rendezvous, Midnight Masquerade, które dostępne są w postaci bloczka papierów 8x8 cali.



Elementy dekoracyjne podklejałam klejem Quick Drying Tacky Glue i taśmą Scor tape.


Bazę okładki przygotowałam sama z tektury beermat, całość zbindowałam bindownicą Bind It All v2.


Na wewnętrznej stronie okładki znalazło się miejsce na wpisanie ważnych adresów internetowych.







Sztućce - element dekoracyjny z okładki - zembosowałam na gorąco. Potrzebowałam do tego tuszu Distress - Clear do Embossingu i pudru do embossingu Silver.


Krawędzie okładek również zembosowałam - tym samym pudrem.


Jeśli lubicie wiązać wstążki przy drucianym grzbiecie - idealnie sprawdzi się tasiemka dwutonowa Blue/Green.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 
kolekcja Graphic 45 - Midnight Masquerade
z zestawu papierów 8x8 cali

NARZĘDZIA:
nagrzewnica do embossingu 

MEDIA:
puder do embossingu Silver
tusz do embossingu - Distress - Clear do Embossingu

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

DODATKI:
tasiemka dwutonowa - Blue/Green

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że przepiśnik spodobał się Wam  i zachęci do poczynienia własnego. 
Papiery z kolekcji Midnight Masquerade na pewno Was zachwycą.

Pozdrawiam serdecznie :)

Tu możecie popatrzeć, jak powstały srebrne sztućce - element ozdobny okładki przepiśnika.



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: