19 kwietnia 2017

POJEMNIK NA MGIEŁKI

Witam serdecznie :)

Ostatnio rozkochałam się w mgiełkach Lindy's Stamp Gang. Ponieważ chcę mieć je pod ręką postanowiłam zorganizować na nie pojemnik, który będzie się fajnie prezentował na moim biurku.

Dzisiaj pokażę jak ze starego pudełka powstał nowy pojemnik, jeśli choć troszkę jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!


Doskonale sprawdziły się papiery Seaside Cottage - Blue Fern Studios, a dokładnie Embark i Whitewash.



Było tak:



Pudełko okleiłam papierami Blue Fern Studios z kolekcji Seaside Cottage - Embark i Whitewash używając do tego Amsterdam Extra Heavy Gel Medium Matt.


Następnie nakleiłam elementy dekoracyjne, które pokryłam biaym gesso Amsterdam.


Niektóre miejsca pokryłam mgiełką Glitz Spritz Royal Peacock Fire i Starburst Bachelor Button Blue. Mgiełki nakładałam pędzlem, jeśli kolor był zbyt intensywny, rozbielałam mgiełkę białym gesso.




To papier doskonały do oklejania (gruby), a piękne wzornictwo i kolory sprawiły, że dwie ścianki pozostały gładkie, bez ozdób. 



Wszystkie brzegi potraktowałam białym gesso, a krawędzie mgiełką perłową Black (graphite) wymieszaną z gesso - nakładałam aplikatorem Ink Blending Tool Mini.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Blue Fern Studios - kolekcja Seaside Cottage:

NARZĘDZIA:

MEDIA:
mgiełki Lindy's Stamp Gang:
mgiełka perłowa Black (graphite)

KLEJENIE:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że pojemnik spodobał się Wam. Może ktoś z Was zainspiruje się tą przemianą?

Pozdrawiam serdecznie :)




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz: