5 kwietnia 2017

DZIEŃ SZTUKI... LO NR 2 ...

Witajcie,

Alicja w poprzednim poście na Dzień Sztuki przedstawiła niesamowite mediowe LO, ja także chciałabym pokazac LO. Byłam kiedyś na pięknym pokazie mody Deni Cler Milano. W niesamowitym klimacie Pałaców Biskupów w Kielcach, pokaz bardzo kobiecych kreacji.

Zapraszam do obejrzenia!

Chciałam by patrząc na LO czuło się kobiecy klimat i tu przyszła mi z pomocą kolekcja Blue Fern Studios - Courtship Lane. Bazę stanowi arkusz Town Gossip - delikatny i kwiecisty. Z uwagi na "bogaty" papier postanowiłam nie dodawać zbyt wielu elementów. Ograniczyłam się tylko do rameczki, kilku kwiatków i malutkich motylków.

Zobaczcie sami co stworzyłam. :)

Jedyne ozdoby na całym LO. Piękna Pani to otrzymana na pokazie karta reklamowa. Powiem Wam że z pięknego kredowego papieru z cudnymi napisami które przydały się na moim LO. Perfekcja w każdym calu :) Zdjęcie przycięte i zaokrąglone przy pomocy narzędzia Crop-A-Dile Chomper-Corner.


By bardziej wyróżnić główną bohaterkę, postanowiłam troszkę zaakcentować tło pod nią. Z pomocą przyszedł mi stempelek Wood Grain oraz tusz do embosingu i puder Rose Quartz.


Delikatne kwiatuszki KaisercraftPaper Blooms - Buttercream oraz tasiemka Vintage Wrinkled Pink nadają elegancji i szyku.


Sztuczna rosa na kwiatach uzyskana za pomocą medium szklącym Glossy Accents.


Bardzo lubię wykrojniki Memory Box i mam ich sporo w swoich zasobach. W mojej pracy też bardzo się przydały. Motylki dodatkowo przyozdobiłam kropeczkami z płynnych perełek Liquid Pearls - Flamingo.



Rameczkę pod fotografie wykonałam z arkuszu papieru Courtship Lane - Parkway oraz dziurkacza Martha Stewart Around the Page Cherished.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
Courtship Lane - Town Gossip

NARZĘDZIA
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Corner
dziurkacz Martha Stewart Around the Page Cherished

DODATKI
kwiatuszki Kaisercraft - Paper Blooms - Buttercream
tasiemka  - Vintage Wrinkled Pink
perełki - Sweet Paris

MEDIA
medium szklące - Glossy Accents
puder do embossingu Ranger - Rose Quartz
tusz do embossingu Ranger - Distress Clear 
płynne perły - Liquid Pearls - Flamingo

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

STEMPLE
Texture Clear Stamp - Wood Grain


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sztuka to bardzo pojemne pojęcie. Dla mnie to wszystko to co kojarzy się z emocjami a piękny pokaz mody wyjątkowo zajął miejsce w moim serduszku ...

Pozdrawiam serdecznie :)



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: