6 kwietnia 2017

DZIEŃ SZTUKI - ALBUMIK

Cześć,

Na blogu trwa tydzień sztuki. Uznałam, że jest to idealny pretekst do stworzenia mini albumiku o moich hobby powiązanych jakoś ze sztuką. W lekkiej formie jako ilustracja tego, co sprawia mi radość tworzenia na co dzień.

Dodatkowo na końcu posta znajdziecie tutorial, który mam nadzieję pobudzi waszą kreatywność przy patrzeniu na scrapowe papiery.

Zapraszam do oglądania :)



Idealna do tej okazji jest kolekcja Kaisercraft Wildflower. Wygląda ona jak malowana akwarelami. Czyż nie jest idealna jako tło dla prac o sztuce?



Na okładce umieściłam całkiem sporo elementów. Jest kompozycja z kwiatków wyciętych z papieru Flowering oraz napis pochodzący z papieru Scent. Tekst ten bardzo pasuje do tematu albumu. Aby go uzupełnić dodałam napis Art z alfabetu Idea-Ology Label Letters.


Ze sztuką skojarzyła mi się także stalówka Idea-Ology Pen Nibs z napisem Thoughts. Aby uzupełnić kompozycję dodałam drewniane elementy z zestawu Wooden Flourishes Bloom.


Środkowe strony albumu zrobiłam naprzemiennie z papierów Vines i Fleur. Także w środku pojawiły się napisy zrobione z alfabetu Idea-Ology Label Letters.



Jako dodatkowe warstwy wykorzystałam papiery Succulents i In Bloom. Niektóre kawałki wycięłam dziurkaczami Cherished i Embordiery.




Oczywiście nie mogło zabraknąć kropek pereł w płynie. Tym razem wykorzystałam kolor BisqueOnyx. Zdjęcia dodatkowo przybrudziłam farbą Ayeeda Paint Matte White.



W pracy pojawiły się także kleksy z mgiełki Perfect Pearls Pewter i tuszu Splash! White.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja KAISERCRAFT - WILDFLOWER
Flowering
Scent
Vines
Fleur
Succulents
In Bloom

DODATKI:
zestaw stalówek Idea-Ology Pen Nibs
zestaw elementów drewnianych Wooden Flourishes Bloom
alfabet Idea-Ology Label Letters

MEDIA:
perły w płynie Onyx
perły w płynie Bisque
mgiełka Perfect Pearls Pewter
farba Ayeeda Paint Matte White

NARZĘDZIA:
dziurkacz Around the Page Cherished
dziurkacz Embordiery
bindownica Bint-It-All  v2

KLEJENIE:
taśmy 3D 1mm i 2 mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Teraz mam zebrane w jednym miejscu moje aktywności. Gdy ktoś będzie pytał jak spędzam wolny czas, mogę pokazać mu albumik o mojej sztuce. Podoba wam się taki pomysł?

Pozdrawiam!



Tu możecie popatrzeć, jak można wykorzystać elementy z papierów i nadać im prosto formę 3D.




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: