10 marca 2017

SŁODKIE KARTKI

Witajcie,

Nawiązując do Dnia Piekarzy i Cukierników, postanowiłam stworzyć dwie kartki z motywem babeczek. Moją interpretacją tematu jest słodka miłość - będzie to upominek dla ukochanej osoby.

Zapraszam!



Do przygotowania kartek wykorzystałam piękną kolekcję Kaisercrafta - P.S. I Love You. A konkretnie papiery: FondnessCompanionshipRomantic oraz Valentines.


Tło kartek wycięłam z papierów Romantic i Valentines. Do jego urozmaicenia użyłam pudrów do embossingu Lindy's Stamp Gang w kolorze białym i czarnym.


Aby stworzyć kompozycję, wycięłam wybrane elementy z papierów Kaisercraft. 



Jako dodatkowy element, przełamujący trochę słodki klimat pracy, dodałam ozdobne tasiemki w kolorze czarnym.



Na sam koniec dodałam chlapania tuszami akrylowymi Splashod 13arts. Użyłam go również do nadania kolorów i podkreślenia tekturkowych babeczek.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Kaisercraft P.S. I Love You
Fondness
Companionship
Romantic
Valentines

MEDIA
tusz akrylowy Splash! czarny
tusz akrylowy Splash! biały
tusz akrylowy Splash! różowy
puder do embossingu Lindys Stamp Gang czarny


DODATKI
tasiemka May Arts satynowa z kropeczkami Black
tasiemka May Arts Sheer with Satin Black

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Co sądzicie o takim połączeniu słodkości z miłosnym klimatem?

Pozdrawiam!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: