7 marca 2017

PRZEPIŚNIK NA SŁODKOŚCI

Witam serdecznie!

To mój pierwszy post na blogu Craft4You. Jest mi niezmiernie miło być wśród utalentowanych członków DT, a Was inspirować swoimi pracami.

Niebawem Dzień Piekarzy i Cukierników-to dobry moment na obdarowanie kogoś odrobiną słodyczy albo…przepiśnikiem na słodkości :).

Zapraszam !

W pracy nad przepiśnikiem wykorzystałam kolekcję Graphic 45 Café Parisian. A konkretnie te cztery papiery Cremé de la Cremé, Bon Appétit, Life is Sweet, Postage Patisserie oraz Cafe Parisian-karty.


Baza mojego przepiśnika była koloru beżowego. Postanowiłam nałożyć na nią czarne gesso 13art dla lepszego kontrastu użytych pozostałych materiałów. Pod wybrane wycięte elementy podłożyłam czarny brystol.


Papier bazowy na zewnętrznych stronach to Cremé de la Cremé.

Z przodu warstwowa kompozycja to elementy wycięte z Bon Appétit, Cremé de la Cremé, Postage Patisserie oraz Life is Sweet przyklejone na taśmie piankowej 3D – 1mm. Brzegi ciemnych elementów potuszowałam Distress Salty Ocean, natomiast jasne Distress Dried Marigold.

Postać kobiety z tacą znajdziecie w zestawie kart Café Parisian.




Duże metalowe ćwieki Idea-Ology Custom Fasteners stanowią zamknięcie przepiśnika. Różne ćwieki Idea-Ology znajdziecie TUTAJ.
Postanowiłam je nieco zmodyfikować: epoksydową naklejkę pomalowałam czarnym splashem 13art od spodu i tak przymocowałam na ćwiek. Splashem pomalowałam również szklane kabaszony, które zdobią wycięty napis Café Menu.




W tyle okładki umieściłam kartę z zestawu oraz element wycięty z Cremé de la Cremé.


Papier bazowy wewnętrznych okładek to PostagePatisserie. Dekoracyjne elementy wycięłam z Bon Appétit i Cremé de la Cremé. Użyłam również kart CaféParisian.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Graphic 45 Café Parisian

MEDIA
mini tusz Distress Salty Ocean
mini tusz Distress Dried Marigold
tusz akrylowy Splash! czarny
grunt akrylowy Gesso czarne

DODATKI
zestaw kart Cafe Parisian
arkusz papieru (w tle) Ooh-La-La-Belle
ćwieki Idea-Ology Custom Fasteners
inne ćwieki Idea-Ology

KLEJENIE
taśma piankowa 3D o grubości 1mm
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do pracy nad własnym przepiśnikiem i pokazałam jak wykorzystać gotowe wycięte elementy z papieru.

Pozdrawiam serdecznie!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: