6 stycznia 2017

Pudełeczko na drobiazgi

 Najbardziej nie lubię w sprzątani biurka samej końcówki, gdy zostają na nim drobiazgi z którymi nie wiadomo co zrobić. Czasem to pojedynczy ćwiek, dla którego nie chcę już trzymać całego blistra. Czasem pocięta na drobne elementy tekturowa ramka. Można tak mnożyć przykłady. Receptą na sprzątanie takich rzeczy jest ich segregowanie i przypisanie każdemu miejsca przechowywania. Idealnie do tego nadają się malutkie pudełeczka. Dlatego dzisiaj mam dla was małe pudełko, na wszelkie drobiazgi zostające na biurku.







Pudełeczko wykonałam z papierów Graphic45 z kolekcji Enchanted Forest. Obudowa powstała z papieru Medieval Splendor, a szufladki z papieru Gilded Glandeur. Mocowania w szufladkach powstały z ćwieków Ring Fasteners




 Wzór papieru na pudełeczku uzupełniłam złotymi perełkami w płynie. Nimi też pomalowałam tekturowy element na szczycie. Podkolorowałam jego brzegi czekoladowymi perłami w płynie. Wszystko wycieniowałam dodatkowo tuszem Walnut Satin i wykończyłam mgiełką Prfect Perals Blue Patina.

Pozdrawiam,





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: