19 stycznia 2017

PREZENT DLA KOGOŚ FAJNEGO...

Witam serdecznie!

17 stycznia był DZIEŃ WSZYSTKICH FAJNYCH! Każdy z nas ma wokół siebie kogoś fajnego, kogo warto docenić i obdarować jakimś drobiazgiem.

Dzisiaj przygotowałam mini albumik, który powędruje do kogoś FAJNEGO, wyjątkowego.

Mam nadzieję, że sprawi tej osobie trochę radości.

Jeżeli jesteście ciekawi tego maleństwa, to zapraszam dalej!




Do wykonania tego mini albumiku wykorzystałam kolekcję GRAPHIC 45: Cafe Parisian. Konkretnie to bloczek papierów 6x6cala oraz papiery Floral SouffleLife is Sweet oraz arkusz naklejek z kolekcji.


 

Bazą jest arkusz z czarnego bloku technicznego w rozmiarze A3. Do przygotowania bazy albumiku wykorzystałam tablicę do bigowania Marthy Stewart.

Ozdobny brzeg okładki i kieszonek wewnątrz albumu ozdobiłam przy użyciu dziurkacza EK Success: Slim Diamond Flower.

Na okładce dodałam też kilka "kropel" zrobionych preparatem Glossy Accents.

Do oklejenia albumu użyłam dwustronnej taśmy klejącej Scor-tape 1/8 cala.

Album jest to typowy składak. Okładki rozkładają się na boki:


Na prawej stronie okładki dodałam dodatkową kieszonkę na tagi.

Widok z tyłu:


 Album rozkłada się na trzy razy w dół:


 

Każdą z części można jaszcze rozłożyć na bok:







Po całkowitym rozłożeniu albumik wygląda tak:


Na zmianę znajdują się tutaj klapki w bok oraz kieszonki.

Na każdej jaśniejszej stronie dodałam w "tle" odbitki mojego ulubionego (ostatnio) stempla: Chevron. (robiłam to bez wykorzystania bloczka akrylowego). I jak zawsze wykorzystałam tutaj mój ulubiony tusz Distress: Frayed Burlap. Tym samym tuszem potuszowałam brzegi papieru.

Kwiatki wycięłam z papieru Floral Souffle. Do podklejenia wyciętych elementów wykorzystałam taśmę 3D o grubości 1mm.

W kieszonkach znajdują się tagi wycięte z papieru, który został z oklejania kart albumu oraz z arkusza papieru Life is Sweet.




 Tylna strona albumu po rozłożeniu wygląda tak:


Albumik jest słodki. I chciałabym, żeby otrzymała go FAJNA osoba - Magda Wo /decoartM/.

 Nie znamy się osobiście, ale chcę Ci tym albumikiem podziękować za to, że zaglądając na bloga dzielisz się z nami swoimi wrażeniami.

Podeślij mi swój adres do wysyłki albumiku na maila: c4y.blog@gmail.com.

- - - - -
Przypominam też, że szukamy kreatywnych osób, które powiększą nasz Zespół. Jeżeli chcesz do nas dołączyć - wyślij swoją aplikację. Szczegóły znajdziecie TUTAJ! Zapraszam!!



- - - - -



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

joyanna pisze...

Albumik jest śliczny :) Może jakiś kursik na wykonanie? Pozdrawiam

-Renia- pisze...

Może, może... pomyślimy i zrobimy :)