11 stycznia 2017

Karteluszka dla Babci...


Witajcie,
Już tuż tuż będą piękne dni Dzień Babci i Dziadka. :) Crfat4You także świętuje i chciałabym Wam pokazac karteluszkę dla dla Babci z cudownym kwiatem ...

Babcie zazwyczaj mają cudowne serce, są kochane, cierpliwe i troskliwe, dlatego moja karteluszka posiada niezwykłe serduszko  z pięknym kwiatem z Prima Marketing - The Archivist - Kwiatki Specimen. Kwiatuszki są cudowne zwijane z mięsistego papieru. Wybrałam kolor kremowy, który cudnie rozświetlił karteczkę. Papiery, które użyłam pochodzą z kolekcji Blue Fern Studios - Calling CardsSą to papiery dosyc sztywne. W pierwszej chwili myślałam że moje zwykłe wykrojniki nie dadzą sobie rady ale pięknie wykroiły serduszka i kwiatuszki. Piękne motywy kwiatowo - ptaszkowe w klimatycznych kolorach. Arkusz Calling Cards podzielony jest na 10 kart i z jednej zostało wycięte tło dla karteluszki. Songbird's Dram ma piękny bordowo - brązowy motyw z niego wycięłam serduszko.
Zobaczcie zatem sami co wytworzyłam :)



Pozdrawiam
- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: