10 stycznia 2017

COŚ DLA BABCI...

Witam serdecznie!

Zbliża się Dzień Babci i Dziadka!

W tym tygodniu będziemy Was inspirować pomysłami na prezenty dla wyjątkowych osób w naszych rodzinach.

Co dać w prezencie Babci lub Dziadkowi, którzy twierdzą że wszystko już mają i nic nie potrzebują?

Myślę, że wtedy warto przygotować jakiś drobiazg, który będzie pasował do ich pasji.

Moja dzisiejsza propozycja to coś dla Babci, która namiętnie czyta książki...

Zapraszam!



Mój pomysł na prezent to trzy zakładki do książki. Skoro Babcia lubi czytać, to takich drobiazgów wykonanych z głębi serca nigdy za wiele. Myślę, że i Dziadek który lubi czytać książki też by się ucieszył z takiego prezentu, tylko w wersji bardziej męskiej :).


Jako bazę zakładek wykorzystałam "resztki" papierów Kaisercraft z kolekcji Provincial. Papierowe dodatki czyli proporczyki to "resztki" z kolekcji Kaisercraft: Cottage Rose w postaci bloczka papierów 6,5x6,5 cala.

Do sklejenie papierowych elementów wykorzystałam taśmę dwustronną Scor-tape 1/8 cala. Jedynie ramki są na taśmie 3D o grubości 1mm. Wiadomo, że zakładki powinny być płaskie. I te takie są. Jeden element podniesiony o 1mm wcale nie przeszkadza.

Brzegi zakładek i wszystkich papierowych elementów potuszowałam jak zwykle moim ulubionym tuszem Distress: Frayed Burlap.


W zestawie papierów z kolekcji Kaisercraft: Cottage Rose są na jednym z arkuszy fajne gotowe do wycięcia ramki. Co jednak zrobić, gdy ten papier się skończy?

Można wykorzystać zestaw stempli z wykrojnikami. Taki zestawy ma w swojej ofercie Kaisercraft. Ja wykorzystałam tutaj zestaw DD902 - Decor Frames & Quotes (który niedługo wróci na półki sklepowe).

Wszystkie trzy ramki potraktowałam embossingiem na gorąco. Wykorzystałam tutaj bezbarwny tusz do embossingu Rangera i dwa pudry do embossingu Rangera w kolorach Liquid Platinum oraz Rose Quartz. Wszystkie pudry do embossingu znajdziecie tutaj.

Cytaty w ramkach to stemple z zestawu z wykrojnikami (DD902), które po prostu odbiłam czarnym tuszem Archival Jet Black.

Dodałam też dla ozdoby"krople" przy użyciu Glossy Accents Mini.




Mam nadzieję, że zakładki się spodobają i będą w ciągłym użyciu :).

A jakie Wy macie pomysły na drobne prezenty dla Babci lub Dziadka? Podzielcie się z nami w komentarzach.

- - - - -
Przypominam też, że szukamy kreatywnych osób, które powiększą nasz Zespół. Jeżeli chcesz do nas dołączyć - wyślij swoją aplikację. Szczegóły znajdziecie TUTAJ! Zapraszam!!



- - - - -



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

to fakt babcia i dziadek wszystko mają i nic nie potrzebują, ale iść z pustymi rękoma?? co to to nie ;),
piękne zakładki!!

EmDe pisze...

A co proponujecie dla dziadka? Też szukam dla niego czegoś fajnego i trzeba przyznać, że niestety nie jest aż tak łatwo, ale na szczęście jest strona https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka na której jest wiele różnych propozycji i śmiało każdy z Was może sobie na nią zerknąć.

Joanna Zadrożna pisze...

Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.