18 listopada 2016

Czas na świąteczne kartki

 Cześć,

W ramach gratisów w Crat4you możecie dostać nie tylko cukierki, ale także papiery. Jedną z dołączanych kolekcji jest St. Nicholas, która idealnie wpisuje się w tę porę roku - robienia kartek świątecznych. Jako inspirację mam dla was dzisiaj kartkę z tych właśnie papierów.





 Wszystkie papiery użyte przeze mnie na kartce pochodzą właśnie z gratisowej kolekcji. Kartka ma rozmiar DL, jak zwykle wykonałam ją na bazach kartkowych Anista's.


Bombki wycięłam z jednego z arkuszy i powiesiłam je na gałązce złożonej z paru sztuk gałązek z dziurkacza Branch Marthy Stewart. Przyznam się, że jest to jeden z moich ulubionych dziurkaczy ;) Same bombki przymocowałam za pomocą taśm 3D. Aby kartka nie była zbyt uboga, umieściłam na niej też skrawki wycinanek z dziurkacza Doily Lace oraz kawałki serwetki  Winter Blooms.


 Z dziurkacza Doily Lace zrobiłam także podwójny border, który zwieńczyłam kokardką z ćwiekiem z numerem 25.
Nie mogło na kartce takze zabraknąć mediów. Znalazły się tu kropki pereł w płynie w kolorze Bisque i Avocado, kropki z mgiełek Perfect Pearls w kolorach Green Patina i Blue Patina.





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: