27 października 2016

JESIENNY PRZEPIŚNIK :)

Witam serdecznie!

Jesień na dobre rozgościła się, przetwory na zimę przyszykowane :).

W tym roku odkryłam kilka nowych fajnych przepisów: na różne dania, chleby, przetwory, desery. Postanowiłam więc zapisać je sobie w specjalnym jesiennym PRZEPIŚNIKU.

Jeżeli jesteście ciekawi jak on wygląda to ZAPRASZAM do lektury :).




JESIENNY PRZEPIŚNIK

Jak tylko zobaczyłam kolekcję HOME SWEET HOME od Graphic 45 wiedziałam, że będzie idealna na notes z przepisami :).


Okładka, to karton oklejony papierami z kolekcji: Home Sweet HomeGarden Fresh. Cztery przekładki w przpiśniku to nic innego jak dociętye do rozmiaru dwa papiery z kolekcji: HandmadeFarmers Market. Wykorzystałam tutaj wzory po obu stronach dając je na przemian. Na wewnętrznych stronach okładek są kieszonki z papierów: Granny's QuiltGarden Fresh. Pomieszczą dodatkowe karteczki z różnymi notatkami.

Dodatki w przepiśniku są tylko papierowe wycięte z arkuszy: Granny's QuiltCountry LifeMy Sunshine. Część z nich podklejałam taśmą 3D o grubości 1mm. Nie chciałam mocno wystających elememtów, ale też nie lubie jak jest całkiem płasko. Taka taśma jest w takich przypadkach idealna.


Na wewnętrznej stronie okładki zrobiłam kieszonkę pełnowymiarową przy wykorzystaniu tablicy do bigowania.

Po prawej stronie pierwsza przekładka.


Do kieszonki włożyłam wycięte różne karteczki z arkuszy: Apple PieMy Sunshine. Są idealne na różne dodatkowe zapiski.


Każda przekładka ma dodatkową karteczkę z tytułem działu. Karteczki te wycięłam z arkusza: My Sunshine.


Poniższe zdjęcia pokazują kolejne przekładki.




Tak jak pisałam wcześniej na końcu znalazła się też kieszonka:


Ta kieszonka różni się od przedniej tym, że można ją bardziej otworzyć. Zmieszczą się tutaj na przykład przepisy, które są w fazie testów. Zanim trafią do przepiśnika muszą zostać sprawdzone i dopracowane.


Okładka tylna jest prosta, ozdobiona tylko dwoma wyciętymi elementami, bez podklejenia 3D.


Przepiśnik trochę postarzyłam tuszując brzegi okładki, przekładek i większych elementów tuszem distress: Frayed Burlap.

Część wyciętych elementów ma zaokrąglone narożniki dzięki Crop-A-Dile Chomper Tool – Corner.

Przepiśnik jest zbindowany przy wykorzystaniu bindownicy Bind-It-All v2 oraz grzbietów w kolorze srebrnym.

Jak Wam się podoba taki przepiśnik. Zapisalibyście w nim swoje cenne jesienne przepisy?

Zachęcam Was do stworzenia swoich własnych jesiennych przepiśników.

Pozdrawiam Was serdecznie!




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Justyna pisze...

Fajny i oryginalny 😊

Justyna pisze...

Fajny i oryginalny 😊

Anonimowy pisze...

Jesień w tym najlepszym - radosnym - wydaniu. Super praca! Pozdrawiam:)

-Renia- pisze...

Dziękuję za miłe słowa :). Muszę powiedzieć, że w takim przepiśniku aż chce się zbierać przepisy.