3 marca 2015

Wyzwanie #61 - interpretacja Oliwiaen

Witam Was wtorkowo i zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji do naszego najnowszego wyzwania, które zachęca Was do zabawy ze stemplami :-)

Jako, że kolorowanie stempelków to najczęściej wybierana przeze mnie technika, postanowiłam i dzisiaj przygotować karteczkę z uroczą Syrenką od Santoro:


Tło stanowią papiery Santoro London, a właściwie ich podarte skrawki, które ułożyłam warstwowo na turkusowym kartoniku ATC z zestawu Free Spirit:


Morskie piaszczyste dno imitują różnokolorowe perełki w płynie: Bisque, Copper, Peacock i Mint Green:


A do pokolorowania odbitego motywu użyłam tuszów Distress: Antique Linen, Peacock Feathers, Mowed Lawn, Tumbled Glass, Salty Ocean, Iced Spruce i Gathered Twigs. Najpierw zwilżyłam papier akwarelowy, więc tusze mieszały się i tworzyły nowe odcienie :-) Po wyschnięciu dodałam nieco migoczącego blasku brokatami Champagne i Eucalyptus, a muszle pokryłam dodatkowo brokatem Tarnished Brass.


Jeśli i Wy lubicie zabawy ze stemplami, koniecznie dołączcie do naszego wyzwania i powalczcie o nagrodę :-)

do zobaczenia!






- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: