17 lutego 2015

Always Together

Witajcie wtorkowo!

Na dzisiejszy post przygotowałam LO, które ma być prezentem z okazji rocznicy ślubu.


Tłem LO jest papier z bardzo lubianej przez Was serii-kolekcji Base Coat od Kaisercrafta. Na wzorze tynkowanej ściany nastemplowałam kilka pęknięć moim ulubionym stemplem Rocks


Ideą kompozycji było umieszczenie tego samego zdjęcia w dwóch wersjach: większej w kolorze, i mniejszej czarno-białej - tę fotkę "włożyłam" w ramkę powstałą z taga z arkusza Keepsake z kolekcji Somewhere in Time BoBunny:


Pośród elementów ozdobnych nie mogło zabraknąć kwiatów - między innymi z zestawów
Seashore Mermaid i Free Spirit Primy i białe delikatne kwiatuszki z zestawu Mini Floral White firmy Petaloo:


W kompozycji umieściłam też złożony tekturkowy banner z zestawu Pennant Banner i naklejkę z zestawu Somewhere In Time:


 Mam nadzieję, że obdarowanym się spodoba :-)

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: