8 grudnia 2014

Kwieciście...

 Chciałabym Wam dziś pokazać karteczkę z ręcznie robionymi kwiatuszkami. Poszłam troszkę na łatwiznę i posłużyłam się wykrojnikami. Płatki kwiatów wycięłam z arkusza - Prima Marketing -   Epiphany - Clear as Day. Brzegi potuszowałam Tusz Distress Walnut Stain. Teraz pięknie wyglądają. A zauważyliście te wesołe biało niebieskie listeczki? Czy zgadniecie skąd one pochodzą? Jako że bardzo lubię kombinować a brakowało mi wesołych listków by ożywić kwiaty. I wpadłam na pomysł. Rozczłonkowałam kwiaty - Petaloo - Camelia Marine Blue.
A żeby nie było że coś się marnuje to środeczki kwiatków też rozłożyłam i teraz moje nowe kwiatuszki są przyozdobione. 
Tło karteczki stanowi fragment papieru  Prima Marketing -   Epiphany - Words To Live By. Zegar z boczku pociągnęłam medium szklącym. Teraz bardzo pięknie szkli się. Zresztą obejrzyjcie karteluchę sami. :)



Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: