18 listopada 2014

Jesienny ślub

Witajcie wtorkowo :-)

Chociaż jesień już w pełni, pogoda była dotąd tak łaskawa, że wierzyć się nie chce, że za miesiąc zima! Ale zanim nadejdzie, cieszmy się pięknymi barwami, jakie przynosi ze sobą jesień. Brązy zawsze należały do moich ulubionych kolorów, dlatego postanowiłam je ująć na jesiennej kartce ślubnej:


Bazą kartki są arkusze z kolekcji Cartographer: Marveilleux oraz Faire Un Voyage, który najpierw ostemplowałam, by dodać mu nieco charakteru. Ułożyłam na nim dwa urwane paski papieru tak, by stworzyć nieregularną przestrzeń dla stempla:

 Po kilkukrotnym przekładaniu pasków i stemplowaniu miałam już gotowe tło:


Tuszem Vintage Photo potuszowałam wszystkie krawędzie i postarzyłam je moim ulubionym małym pomocnikiem :-)


Następnie ułożyłam kompozycję złożoną z bileciku z arkusza Tickets Only, na którym nastemplowałam napis, oraz kwiatów z zestawu Time Traveler's Memories: Time Flies i wielkiego kwiata z zestawu Coffee Break: Iced Coffee, dodatkiem listków wyciętych wykrojnikiem i gazy:

Na koniec podkreśliłam szczegóły błyszczącym brokatem Copper:


A jakie są Wasze ulubione kolory jesieni?



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Ola (Ikemo) pisze...

Super, świetnie wyszło tło stemplowane!

Anonimowy pisze...

Świetna!