28 października 2014

Wyzwanie # 57 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie wtorkowo!

Wczoraj rozpoczęło się nowe wyzwanie Craft4You, więc dzisiaj zapraszam na...


Tym razem motywem przewodnim naszych prac ma być liść - u mnie wystąpił na takim oto LO:


Bazą scrapa jest arkusz Strong z kolekcji Mister Fox - piękne wzory idealne do "męskich" prac. Dobrałam do tego "deseczkę" wyciętą z arkusza Saffron z kolekcji Honey Chai - miętowa zieleń ożywiła pastelowe, przydymione kolory papierów Mister Fox. Na drewnianym wzorze nastemplowałam wzór listkiem z zestawu stempli Art of Life:


Z arkusza Honourable wycięłam ozdobny border, a poszczególne papiery oddzieliłam paseczkami sygnaturek z arkuszy - jak wiecie, bardzo lubię je wykorzystywać w pracach :-) Tytuł ułożyłam układając kolejno etykietkę kraft i motywy wycięte z arkusza tagów Distinguished, ozdabiając całość perełkami w płynie Mint Green:


Nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej, złożonej m.in. z kwiatuszków Mini Floral Tangerine i diecutów z kolekcji Miss Empire:


Kompozycję uzupełniłam listkami nastemplowanymi na odwrocie arkusza "drewnianego", które wycięłam i zagięłam, by dodać im przestrzenności:


Wisienką na torcie jest metalowa zawieszka Tima Holtza:


A Wy jak wykorzystacie motyw liścia w swoich pracach? Podlinkujcie je do wyzwania, by wziąć udział w losowaniu nagrody!


do zobaczenia:)




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: