10 czerwca 2014

Wyzwanie#51 wg Ani


Przygody z tatą to świetna sprawa, zarówno dla dziecka jak i dla taty. Jako inspirację przygotowałam pudełko dla taty do przechowywania skarbów związanych z przygodami przeżywanymi z dziećmi.




Tekturowe pudełko obkleiłam papierami Sea Shell i Sea Horse. Na wieczku umieściłam ATC 4X6 z tej samej kolekcji, czyli Seashore Primy.



Wieczko ozdobiłam dość delikatnie. Znalazły się na nim: border z książeczki papierów Pack your bags, napis wycięty z papieru z tej samej książeczki który podkolorowałam distressem Antigue Lien, die cut z kolekcji Honey Chai okrągłe stemple pocztowe wycięte z papieru Under the Sea, perłowy kremowy ćwiek Kaisercraft i perełki w płynie w kolorze Bisque i Onyx.

Pozdrawiam,
Ania
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: