29 czerwca 2014

wyzwanie#52 wg Ani

Moja inspiracja w tym tygodniu wyjątkowo pojawia się w niedzielę. Mam nadzieję, że będziecie czuć się usatysfakcjonowani nią :) Nie będę już za dużo gadać. W ramach naszego wyzwania albumowego mam dla was albumik, który podarowałam mojemu lubemu. Materiałówkę wyjątkowo zamieściłam bez opisu w formie listy pod zdjęciami.












Papier Forever Roses
Papier Love Affair
Papier Tickets Only
Time Travelers Memories 4x6 ATC Paper Pad ( ze sklejonych ATC zrobiłam wewnętrzne karty albumu)
Ćwieki Time Travelers Memories
Ćwiek perłowy Latte
Kwiatek Dreams Come True
Naklejki zabezpieczające do tagów Idea-Ology: Reinforces
Tusz Vintage Photo
Tusz Archival Jet Black
Mgiełka Perfect Pearls Heirloom Gold
Crackle Accentss
Perełki w płynie w kolorze Onyx
Perełki w płynie w kolorze Bisque
Taśma piankowa
Dziurkacz Doily Lace
Stemple Magnolia Grove
Stemple Delicate Lace

Pozdrawiam,

1 komentarz:

TworzoneWdomu pisze...

Śliczny, bardzo klimatyczny, zdjęcia też fajne:-))