5 czerwca 2014

Bordo

 Bardzo lubię wykorzystywać ciemne papiery na tła LO. Tym razem na warsztat poszło bordo, które idealnie zgrało się z ciemnym zdjęciem ze Skrapowiska.


 Tłem jest przepiękny papier Primy The Traveler's z kolekcji Time Traveler's Memories. Oprócz niego wykorzystałam papiery Forever Roses i Tikets Only.


 Ze skrawku papierów ułożyłam wielowarstwową kompozycję, którą w całości przykleiłam na kostki 3D. Oprócz papierów znajdują się tu także ATC 4x6 z kolekcji Statione's Desk. Ze względu na to, że ATC miały ciut bledszy odcień beżu, podkolorowałam je distressem Tea day. Róża na jednym z nich zyskała więcej koloru dzięki tuszom Tattared Rose, Aged  Mahogany i Forest Moss. Na górze kompozycji pojawił się mały ćwiek z kolekcji Time Traveler's Memories.


 Przy kompozycji nie mogło zabraknąć borderów z dziurkaczy. Koronka Embordiery wycięta w jasnym papierze pięknie odcina się od bordowego tła. po prawej stronie LO zwieńczyłam ją pasiastym ćwiekiem z kolekcji Stationer's Desk.



Na moim scrapie nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów. Pojawił się zatem duży kwiatek z zestawu Sight Seer z kolekcji Cartographer i małe kwiatki z zestawu Once upon a time z kolekcji Princess.


Na sam koniec pracę spryskałam mgiełką Perfect Pearls w kolorze Heirloom Gold.

Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: