15 kwietnia 2014

WYZWANIE #47

 Witajcie :) 
Dziś wyjątkowo nie w poniedziałek ogłoszone wyzwanie z przyczyn technicznych 
(złośliwość internetu ;))



 Bardzo lubię styl simple&clean, jednakże bardzo rzadko udaje mi się go otrzymać. Zazwyczaj nie mogę się opanować by nie dołożyć jakiś pięknych elementów. Dziś trzymałam się w ryzwach i stworzyłam takie oto delikatne karteczki. Oczywiście sznureczek i kwiatuszki są :)


 Powiem Wam w tajemnicy że jestem z nich strasznie dumna. :)  Piękne i stonowane takie jak chciałam uzyskać.
Wykorzystałam przy tworzeniu ich arkusza papieru z kolekcji Graphic45 - Couture.
Wesoły maczek został wycięty wykrojnikiem MemoryBoxPrim Poppy. 
Oczywiście nie mogło się obyć bez mojego ulubionego medium szklącego - Medium szkliwiące Glossy Accents , dratwy oraz różowej różyczki z Kaisercraft.
Bardzo ciekawa jestem Waszych prac w stylu simple&clean, dla mnie było to nie lada  wyzwanie. :)
Pozdrawiam 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Ola (Ikemo) pisze...

Śliczna jest ta kartka, ja mam problemy z tą formą (za dużo warstw), ale ta praca przypadła mi bardzo do gustu!

Karteluszki Reni pisze...

Witam, co mam zrobieć, jesli użyty produkt jest niedostepny już w sklepie?
Myślę tu o różyczkach SA-002-35

Funiaa pisze...

Reniu :) Napisz w poście o tych materiałach iż zostały zakupione w Craft4You bez linkowania. My to uznamy :)