8 kwietnia 2014

Mini poradnik życiowy ;-)

Witajcie w piękny słoneczny wtorek :-)


Jak każda mama, chciałabym przekazać swoim dzieciom jak najwięcej życiowych wskazówek, by ich życie było łatwiejsze i by uniknęły niepotrzebnych błędów. Co prawda spodziewam się, że pewnie jak każde pokolenie, w nosie będą miały mądrości rodziców ;-)) ale za to może chociaż taki albumik im się spodoba ;-))


Album powstał na bazie kopert A6 kraft. Okładki zaś zrobiłam poprzez sklejenie dwóch kartek kraft w większym rozmiarze (12x17 cm). Na sprężynie, na łańcuszku odczepionym od karabińczyka, zawiesiłam metalowy żeton Tima Holtza, wskazujący na treść zawartości ;-)


Na kompozycję na okładce składa bilecik wycięty z arkusza Loved z kolekcji Art of Life Kaisercraft, z kawałkami taśmy filmowej z arkusza Thankful z tej samej kolekcji. Jest też naklejka z zestawu Elements do kolekcji Times & Seasons 2 Echo Park i metalowa tarcza zegara przymocowana wskazówką:


Wnętrze albumiku wypełniają zdjęcia moich synków, uzupełnione naklejkami i papierami z małego zestawu Times & Seasons 2, bilecikami z arkuszy Violet Crush Iris i Art of Life Loved, naklejek z zestawu Crowded Attic i taśm washi, m.in. z zestawu Symphony od Tima Holtza oraz stemplami z zestawu The Looking Glass. Motywem przewodnim dla poszczególnych stron były stemple z zestawu Curiosity, które jak widać i Wam bardzo przypadły do gustu, bo już zniknęły ze sklepu ;-))

Album jest mini, ale zdjęć całkiem sporo :-)



Stemple Curiosty odbiłam czarnym tuszem na kartonie kraft, wycięłam, a następnie wszystkie czasowniki pokolorowałam białym żelpenem:



Ponieważ nie chciałam obcinać niektórych zdjęć, większość ozdób przykleiłam bezpośrednio na nich - pamiętajcie, by do tego używać klejów bezpiecznych dla zdjęć:





 Na ostatniej stronie pozostawiłam ruchomą klapkę koperty, naklejając na niej wycięty bilecik:


 Po podniesieniu klapki widać całe zdjęcie - na wewnętrznej stronie klapki odbiłam stempel z zestawu The Looking Glass:


I wreszcie tylna okładka z podsumowaniem:


Miło mi, że dotrwaliście ze mną do tego momentu :-)
A Wy robicie podobne albumy ze złotymi myślami dla swoich pociech? ;-)


do zobaczenia!




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: