17 marca 2014

Wyzwanie #45



Postanowiłam zastosować Naszą mapkę w tworzeniu Wielkanocnej karteczki.
 Stworzyłam ją w nietypowych kolorach, głównie fioletu :) Przyczyniła się ku temu kolekcja Graphic 45- Sweet Sentiments.


 Cudny obrazek dziewczynek z kurczaczkami wycięłam z arkusza Sweet Sentiments: All My Love.


 Wesołe wykrojnikowe kwiatki przyozdobiłam kwiatuszkami Mini Floral Pansy Purple.
Potraktowałam je także jako kleksy z Naszej mapki. 


 Duże kropki z pereł w płynie o kolorze - Buttercup, Pearls Peacock dodają dostojeństwa.


 Delikatne przyciemnienia brzegów uzyskałam za pomocą tuszu Distress Walnut Stain.
I nie mogłam się oprzeć by nie przemycić pięknego kurczaczka.


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na Nasze wyzwanie. 

P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.
.



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: