11 marca 2014

Pierwsze wielkanocne jaja

Witam wtorkowo :-)

Podobnie jak Funięę, i mnie zauroczyła kolekcja Paradiso od Kaisercraft. Jednak ja postawiłam na inną porę roku :-) i zrobiłam dwie karteczki wielkanocne (wcześnie jak nigdy! :-))


Wybrałam piękny arkusz Sandy Toes ze wzorem drewna na główne tło obu kartek, ale każda ma inną kolorystykę.
Kartka "pomarańczowa" bazuje na papierze Clocks z kolekcji Vintage Clocks Teresy Collins, którą znajdziecie w dziale wyprzedaży:


Do pomarańczowych kwiatów na papierze dobrałam te z zestawu Mini Floral Tangerine. Tekturowe jajka spryskałam mgiełką Cappucino i pokryłam Crackle Accents.


Druga kartka utrzymana jest w tonacji fioletowej, za sprawą bazowego arkusza w krateczkę Violet Bouquet z kolekcji Sweet Sentiments Graphic45...


 ...oraz kwiatowi z zestawu Love Potion i perłom w płynie Hydrangea, uzupełnionymi białymi kwiatuszkami Primy.


A Wy kiedy zaczynacie świąteczne kartkowanie? :-)

do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: