13 lutego 2014

Paradiso z białymi akcentami

 Kolekcja Paradiso jest piękna ale i specyficzna w moim odczuciu. Idealnie nadaje się na wakacyjne zdjęcia w nostalgicznej obróbce. Ale ja takich niestety nie mam. Postanowiłam zatem wziąć tego byka za rogi z innej strony i zrobić na niej kartkę dość klasyczną, bez palm, z nutą romantyczną. Biorąc pod uwagę, że nie miałam do dyspozycji najdelikatniejszego kolorystycznie papieru z tej kolekcji, było to małym wyzwaniem. Ale wystarczy odpowiednio dobrać papiery i dodatki, aby wycisnąć z tej kolekcji to czego się chce.


Kartka jest dwuwarstwowa, na spodzie mocny w kolorze Holiday, na wierzchu paseczkowy Sunset.


Na papierach są białe zacierki. Postanowiłam trochę ich dorobić za pomocą białego gesso. Skoro pojawił się już biały kolor, postanowiłam dodać na kartce stemplowaną ramkę, którą odbiłam przezroczystym tuszem do embossingu i pokryłam białym puder.


Z arkusza Sandy Toes wycięłam piękne pomarańczowe kwiaty, które umieściłam w rogu kartki. Pod nimi umieściłam napis wykonany z białego alfabetu Glitz.


Na koniec dodałam motylki pochodzące z zestawu naklejek Miss Empire i białe perły w płynie.

pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: