20 grudnia 2013

Wyzwanie#39 wg Ani





W sklepach jest cała masa ozdób świątecznych. Ale ja i tak wolę swoje własne, zrobione pod kolor i klimat, na jaki mam w tym roku ochotę. Co roku mam coś nowego. W tym roku mam czerwono białe rozetki :) Was też zachęcam do tworzenia swoich ozdób, tym bardziej że mamy wyzwanie na ozdobę świąteczną :)


Bazą rozetek są papiery Tima Holtza z zestawu Merriment, W obu rozetkach użyłam także zielonego papieru z kolekcji Christmas Carol.

 Do stworzenia mniejszej rozetki użyłam dziurkacza Doily Lace. W jej środek wpięłam biały ćwiek. Malutkie tekturowe gwiazdki pomalowałam najpierw białymi perełkami w płynie, a następnie pokryłam je brokatem w kleju w kolorze Rock Candy. Na świerkowe gałązki, podobnie jak na drugiej rozetce, nałożyłam kropki pereł w płynie w kolorze Roque i brokat w kleju w kolorze Platinum.


W drugiej rozetce użyłam prawie tego samego. Jednak zamiast gwiazdek, umieściłam na niej poinsencję z kalki, a brzeg wykończyłam dziurkaczem Effervescence. Obie rozetki zawiesiłam na kremowej dratwie.

Pozdraiwam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Ela 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.