30 sierpnia 2013

Wyzwanie#31 wg Ani


 Jak to dobrze,  że ja szkołę już mam dawno za sobą ;) Ale część atrybutów szkolnych bardzo lubię i wplecenie któregoś z nich w notes było czystą przyjemnością. A szkolny atrybut na notesie, to temat naszego szkolnego wyzwania.


Do stworzenia notesu użyłam papierów Primy z kolekcji Lifetime. Na zewnętrznej okładce umieściłam papier Familia. Na wewnętrznej zaś papier Guiltier. Wzór na papierach z tej kolekcji przypomina mediowe tła. Idealnie nadaje się w związku z tym jako baza do mediowych prac.


Moim szkolnym atrybutem jest stalówka. Wygrzebałam ją w pudełku ze szpargałami przywiezionymi od rodziców. Jeśli nie macie takich stalówek, idealnie do scrapowania a nawet lepiej, nadadzą się stalówki Tima Holtza z grawerowanymi słowami.


Stalówkę umieściłam na ażurowym motylu, który został naklejony na papier aby wypełnić go od spodu i podklejony do bazy na taśmie 3D. Motylka wytuszowałam distressami w kolorze Tumbled Glass, Broken China, Antique LienBundled Sage. Następnie naniosłam na ażur brokat w kleju w kolorze Frosted Lace. Papier pomiędzy wypukłym szkieletem wypełniłam Glossy Accents. W paru miejscach dodałam broakt w kleju w kolorach Bundled Sage i Baby Blue.


 Motylka umieściłam na odbitce ramki pochodzącej z zestawu stempli 75cents. Odbiłam ją za pomocą tuszu Archival w kolorze Sepia, a następnie podkreśliłam brokatem w kleju w kolorze Antique Lien.


Na wąskie chorągiewce pochodzącej z zestawu Enchandnted Garden Die-cuts, umieściłam napis notes, który ułożyłam z naklejek pochodzących z beżowego alfabetu Hello firend.


Papiery pomazałam w paru miejscach pękającymi farbami, pocieniowałam tuszami Bundlad Sage i Frayed Burlap, naniosłam na nie także kropki pereł w płynie w kolorze Bisque, Glossy Accents oraz rozmazałam trochę brokatu w kleju w kolorze Bundled Sage i Baby Blue.


Na koniec tuszami alkoholowymi wykończyłam srebrną sprężynę.

Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: