18 czerwca 2013

Wyzwanie # 26 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie w gorący wtorek na blogu Craft4You!

W taki upał każdemu marzą się podróże, wakacje, wypoczynek - takie temperatury nie są stworzone do pracy! Nasze wyzwanie jest więc bardzo na topie :)

Wymogiem wyzwania - który musicie spełnić, jeśli chcecie brać udział w losowaniu! - jest tematyka związana z podróżami oraz użycie wstążeczki. Oto kartka, którą przygotowałam według tych wytycznych :-)


Bazę kartki stanowi pocztówka - którą przecież wysyłamy z podróży! :-) - wycięta z arkusza Parlor z kolekcji Serenade Basic Grey. Z tej samej kolekcji, z arkusza Chemise, pochodzi tło z brzegiem, który kojarzy mi się z kopertą lotniczą. Na tym tle odbiłam różne stemple (polecam tu zwłaszcza tusz Archival Pale Ochre, którym odbiłam mapę świata w górnym lewym rogu - kolor idealny do tworzenia wzorów w tle!). Nawet kwiatuszki z zestawu Divine Multiflowers dopasowały się tematycznie :-) Do nich dodałam zawijas Divine Swirl i mini pocztówkę odbitą stemplem Welcome to Paris. Obowiązkowa wstążeczka to u mnie tasiemka w kropki Cream:



Napis ułożyłam z naklejek Primy - błękitne literki pochodzą z kolekcji Lifetime, a czarne, w kształcie znaczków pocztowych - z kolekcji Engraver.


Oczywiście nie mogło się obyć bez przestrzenności - poszczególne elementy podkleiłam taśmą piankową 3D:


Jeśli marzycie o podróżach - to życzę Wam spełnienia tych marzeń :-)
A tymczasem zapraszam do udziału w naszym wyzwaniu!


do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: