23 maja 2013

Wyzwanie#24 - inspiracja Ani


 Cześć,

Nie wszystkie zdjęcia maluchów da się oprawić w albumy czy scrapy. Część pozostaje luzem. Na nie właśnie przygotowałam folder, który trafi na dniach do maleńkiej Zosi.


Folder wykonałam na przepięknych papierach Dobrze wiedzieć marki Piątek trzynastego, które na dniach pojawią się na półkach Craft4you. Dodałam do nich kawałek papieru pochodzący z małego zestawu Divine.


Jednym z wymogów naszego wyzwania jest umieszczenie na pracy ćwieka. Użyłam różowego, perłowego  ćwieka Kaisercraft.


Z arkusza z elementami wycięłam chorągiewki z literkami i ułożyłam napis Zosia.



 Z arkusza naklejek Sweet Nothing wycięłam kawałek niezapominajek i kawałek ¶różyczki.



Kolejnym koniecznym elementem jest guziczek. Ja użyłam malutkich białych na pierwszej stronie i jednego błękitnego wewnątrz folderu. Obok guziczków postawiłam kropki białych pereł w płynie.



W środku umieściłam tagi na opis zdjęć. Przewiązałam je kawałkami sznurka. Skrytkę na nie podkleiłam na taśmie 3D. Na wąskim pasku umieściłam kropeczki błękitnych pereł w płynie. Tymi samymi perłami zrobiłam zawijaski na kieszonce na zdjęcia.


 Tył pracy zwieńczyłam guziczkiem wyciętym z papieru z elementami.

Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Śliczna :) Cudne kolorki, piękne wykonanie!!!