16 maja 2013

Kartka w szarościach

Cześć,

Lubię spękania na starych przedmiotach. Nic więc dziwnego, że polubiłam papiery FabScrap, które wyglądają jak stara porcelana.



Papier  Sets urzeka mnie najbardziej z tej kolekcji, ale postanowiłam jednak nie eksponować go na całości kartki. Do kompletu dobrałam mu papier z małej książeczki Divine, z którego wycięłam border dziurkaczem Embordiery oraz połówki rozetek, które umieściłam na górze kartki. Pod całość położyłam ciemne tło z papieru Garden party.                        


Papierowy kwiat wykonałam sama. Obok niego umieściłam tekturowy zawijas z zestawu Decorative Scrolls.


Nie mniej istotną rolę na kartce odgrywają perełki, które występują w postaci różowych ćwieków perłowych, białych półperełek oraz kropek białych i srebrnych pereł w płynie.


Niemalże całą kartkę podkleiłam na kosteczkach 3D, aby dodać jej jak najwięcej trójwymiarowości.


Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

ania pisze...

Cudna:))

Aka pisze...

Kolory cudowne, papiery faktycznie piękne :)