21 stycznia 2013

Wróżkowa karteczka...

 Dziś chciałabym Wam pokazać wróżkową kartkę. Tak mi się skojarzyła jak ją zobaczyłam skończoną. 
Całość powstała z najnowszej kolekcji Primy Marketing Fairy Belle


Głównym elementem jest przepiękny motyw wróżki. Wycięty ozdobnym wykrojnikiem z papieru Fairy Belle: La Sp, podklejony kosteczkami na wykrojnikowa serwetka. Jeśli dobrze się przyjrzycie skrzydełka są pomalowane medium pękające Crackle Accents, natomiast kwiaty na głowie wróżki szklą się po pomalowaniu ich medium szkliwiące Glossy Accents.

 
 Piękną ozdobą są kwiaty i listki wycięte za pomocą wykrojników Marianne Design, troszkę przeze mnie zmodyfikowane. Środeczki to Perły w płynie Liquid Pearls Cheasnut. Niestety nie mam jeszcze wprawnej ręki do nich i niektóre wyszły mi troszkę koślawe ;)


I oczywiście wszystko jest warstwowe, podklejane kwadracikami 3D- 3mm.


 Pozdrawiam mroźnie i lodowo ;)


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Piękna kartka i tak elegancko złożona wstążeczka:)