20 stycznia 2013

Wyzwanie #16 - inspiracja Ani z poddasza


 Cześć,

Moje najważniejsze postanowienie noworoczne związane jest z czasem. Muszę pamiętać o tym jak szybko on płynie i jak ważne jest jego odpowiednie zorganizowanie. Dlatego mój obrazek jest dość prosty, tak aby słowo Time było widoczne. Ze względu na tematykę, idealnym motywem ozdobnym jest zegar.


Na bazę obrazka wybrałam delikatny papier Doilies, który pokryłam motywem zegarów za pomocą stempla Tic Toc. Odbitki jak i wszelkie cieniowania wykonałam tuszami Brushed Corduroy i Frayed Burlap.


 Na moim obrazku nie mogło zabraknąć kwiatów. Idealnie przypasowały mi poskręcane hortensje Primy, które są niezwykle piękne. Wpięłam w nie ćwieki z perłami Kaisercraft w kolorze Latte. Kompozycję uzupełniłam listkami, które wycięłam za pomocą wykrojnika Royal Leavs.


Pracę ozdobiłam masą perłowych kropeczek w kolorze Dark Chocolate oraz Gold, a także kropkami Glossy Accents.

 

Tekturowy ornament pokryłam pękającą farba w kolorze Vintage Photo, złotymi perłami w płynie oraz brokatem w kolorze Platinum.


Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Tanitta pisze...

Cudowna karteczka!!!