6 listopada 2012

Wyzwanie # 13 - inspiracja Oliwiaen

Witam w kolejnym dniu inspiracji do nowego wyzwania w Craft4You :-)


Chociaż nie zaczęłam jeszcze sezonu kartkowego, z przyjemnością przygotowałam kartkę na wyzwanie - bo z takimi właśnie kolorami najbardziej kojarzy mi się Boże Narodzenie :-) Moja kartka jest więc cała czerwono-zielona, z akcentami w kolorze starego złota:


Do jej wykonania użyłam dwóch arkuszy FabScraps z kolekcji Christmas: Santa's Little Helper i Star Sparkles. Pierwszy posłużył jako tło, na drugim zrobiłam odbitki stemplami:


Głównym motywem ozdobnym jest głowa Świętego Mikołaja, z zestawu stempli Mini Holidays Tima Holtza (a propos, wszystkie stemple TH są teraz w promocji, warto skorzystać!), odbity na plakietce z wykrojnika i ozdobiony perełkami w płynie w kolorze Bisque. Motyw pokolorowałam tuszami Distress Aged Mahogany i Pine Needles i dodałam akcenty brokatem w kleju Christmas Red:


Wyciętą wykrojnikiem poinsettię ozdobiłam "gałązkami" z wykrojnika Frosty Border. Stemplowany napis embossowałam Super Fine Detail Gold - najdrobniejsza wersja pudru, niezastąpiona przy napisach i detalach!


Zachęcam do udziału w wyzwaniu - swoje prace możecie podlinkować tutaj.


a tymczasem - do zobaczenia :-)


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: