13 listopada 2012

Siła ma wiele twarzy

Witam wtorkowo :-)

Po serii prac świątecznych wracam do jesiennej rzeczywistości :-)
Na dzisiejszy post przygotowałam LO ze zdjęciem starszego synka. Przydymione, spłowiałe kolory papierów z kolekcji Sears&Son Kaisercrafta świetnie nadają się do prac o tematyce męskiej. Co prawda kolekcja dedykowana jest relacji ojciec-syn, ale postanowiłam nadać jej nieco bardziej ogólny charakter ;-)


Bazą LO jest piękny, "gazetowy" arkusz Charming. Do niego dobrałam fragment papieru Memories z kolekcji Documented, natomiast tytuł scrapa pochodzi z etykietki wyciętej z arkusza Pocket Watch:


Kolejny fragment, tym razem z arkusza Sidecar, dostarczył mi gotowego journalingu: stanowi świetny komentarz i do tytułu, i do mojego synka, który jest bohaterem LO:


Kiedy baza papierowa była gotowa, w ruch poszły media: białe gesso i mgiełki - Vibrant Turquoise, Cappuccino i Mint. Dodały one delikatnego koloru i pięknego, złocistego połysku pod światło. Pozostało dodać kilka elementów ozdobnych: cyferkowe paski papieru pochodzą z odwrotnej strony sygnaturki z nazwą papieru: wszystkie papiery Kaisercraft posiadają takie bordery, i bardzo lubię je wykorzystywać :-)


Mała kompozycja pod zdjęciem powstała z kwiatów Primy z zestawów Parchment Scroll i Sugar Blooms Moulin Rouge, guzików z zestawu Capella i stemplowanych zawijasów z zestawu Iron Works. Jeszcze mała tekturowa główka, potuszowana tuszami Stormy Sky i Walnut Stain i pokryta Crackle Accents - i gotowe:


Zajrzyjcie do nas jutro po kolejną porcję inspiracji - a ja się żegnam do przyszłego tygodnia :-)


 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: