4 października 2012

Mała księżniczka

 Cześć,

Widziałyście już kolekcję Bo Bunny Little Miss? Jest przepiękna i idealnie pasuje do prac ze słodkimi dziewczynkami w roli głównej. Dobrze, że mam w swoim otoczeniu dziewczynki, którym mogę zrobić LO na tych pięknych papierach :)
\

Podstawą pracy jest papier Maree, na którym umieszczone są śliczne, kwieciste klatki dla ptaków.


Wszystkie klatki podkreśliłam kropeczkami perełek w płynie, które dopasowałam kolorystycznie do klatek. W związku z tym użyłam aż trzech kolorów: złotego, srebrnego oraz cynowego. W jednej z nich umieściłam rubonsowego ptaszka z zestawu Little Miss.


Na papierze Maree występują także sześciokąty. Postanowiłam więc dociąć je z różnych papierów i kontynuować ten wzór, tworząc jednocześnie podstawę dla najbliższego otoczenia zdjęcia. Do wycięcia ich użyłam papieru Gracie, papieru Stripe i papieru Doilies. Pod samym zdjęciem umieściłam border z zestawu Chanteuse Elements oraz border wycięty dziurkaczem Doily Lace z papieru Gracie. Na zdjęcie, przy linii  borderów, naniosłam rubonsowy szlaczek. Bordery oraz zawijas naniosłam kropki białych perełek w płynie.


 Zwieńczeniem borderów jet plakietka z napisem, która także pochodzi z zestawu Chanteuse Elements. Na jej bokach przykleiłam białe perełki. Zwieńczyłam ją kwiatkami wyciętymi z papieru Little Miss Cuts-out.


Kompozycję kwiatową stworzyłam z przeróżnych kwiatków. Znalazła się w niej papierowa dzika różatiulowa margerytka i welwetowa hortensja. Kompozycję wykończyłam sztukowanym borderem z zestawy naklejek Sweet Nothings. Obok kwiatów umieściłam tekturowy kluczyk, który pomalowałam farbką pękającą w kolorze Shabby Shutters. Obok niego przykleiłam także maleńką klateczkę wyciętą z papieru Little Miss Cuts-out


Z papieru Cuts-out wycięłam jeszcze malutką dziewczynkę, którą przykleiłam na sześciany w prawym górnym rogu zdjęcia. Zarówno dziewczynka jak i sześciany zostały przyklejone za pomocą kosteczek 3D.


W lewym dolnym rogu LO umieściłam pasek papieru Stripe i Gracie, które zwieńczyłam zielonym guzikiem.


 Pozdrawiam,
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: