25 września 2012

Historia jednego papieru wg. Oliwiaen

 Witam wtorkowo :-)

Po raz kolejny sklepowym bestsellerem okazał się papier z kolekcji Sweet Nothings Kaisercraft - i nie dziwię się, bo kolekcja jest przepiękna, romantyczna i delikatna, pełna pudrowych kolorów, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie.
Najczęściej wybierany przez Was we wrześniu arkusz, Dozen Roses, idealnie nadaje się na scrapy, bo kompozycja jest już niemal gotowa :-) Ale ponieważ niedawno zrobiłam LO z podobnymi elementami, tym razem postanowiłam wykorzystać papier miesiąca do stworzenia romantycznych kartek.


Zawsze mam dylemat, którą stronę papieru wyróżnić, bo przeważnie obie są godne uwagi! W końcu zdecydowałam się na oparcie kompozycji o drukowane kolaże, a piękne zawijasy w kolorze zgaszonego turkusu użyłam jako tło:


Ponieważ wzór papieru jest bardzo bogaty, dodałam jedynie kilka elementów: ptaszka z zestawu die-cutów towarzyszący kolekcji, nieco brokatu Waterfall na gałązce niezapominajek...


...kwiatu z zestawu Innoscence pokrytego mgiełką Perfect Pearls w kolorze Mint. Drukowany motyw kamei podsunął mi pomysł na stworzenie własnej z elementów biżuteryjnych i motylka wyciętego z jednego z papierów Primy:


Mniejsza kartka powstała z połączenia Primowej róży z zestawu Parchment Scroll, wycinanek z wykrojnika Chloe Stem i brzegowego dziurkacza Deep Floral Wine:




Zaglądajcie w tym tygodniu na naszego bloga, znajdziecie pomysły na papier miesiąca od moich utalentowanych Koleżanek :-)


do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Przepięknej urody kartki i jak pastelowo na blogu!

Kika Florence pisze...

Hello,

I am a Brazilian (Bahia) and i like everything you do.

I follow you on the side of my blog.

Congratulations!

scrapbetti pisze...

Cudne, nic więcej pisać nie trzeba.