6 września 2012

Brąz z nutą turkusu

 Witajcie czwartkowo,

Dzisiaj przygotowałam dla wa kartkę z przepięknej, brązowej kolekcji Documented. Aby trochę ją ożywić, dodałam kroplę turkusu z kolekcji Bonjour.


Bazą kartki jest papier Bracket Label, który ucięłam tak, aby damaski znajdowały się tylko po jednej stronie paska z kwiatami. Pod niego podłożyłam papier Damask Ladger or Gird. Ze względu na to, że był on zbyt jasny według mnie, a chciałam użyć motywu kratki, wycieniowałam go tuszem Frayed Burlap. Podobnie postąpiłam z chorągiewkami, które także wycięłam z papieru w kratkę. Ze względu na to, że turkus na papierze Provance był zbyt czysty i klarowny, podcieniowałam go tuszami Antique Lien i Old Paper.

 Główną ozdobą kartki jest pas z rozetą. Każdą z warstw tej kompozycji umieściłam na taśmie piankowej. Rozetę wycięłam z papieru Doilies or Ledger i ozdobiłam ją kropkami białych pereł w płynie. Na niej umieściłam kwiat wykonany ze stokrotek z zestawu turkusowego oraz z kolekcji Songbird. Turkusowy kwiat także złagodziłam tuszując go Antique Liens. Wokół kwiatu umieściłam gałązki odbite na papierze Damask or Flaurish, za pomocą tuszu w kolorze Frayed Burlap.



 Pozdrawiam,




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

JaMajka pisze...

Zachwycająca :) Zwłaszcza ten pomysł z odrobiną turkusu w brązie.

zetkaArt pisze...

Bardzo delikatna i piękna!