4 września 2012

A mnie jest szkoda lata...

...dlatego z projektanckiej paczki wyciągnęłam najbardziej kolorowe papiery i zrobiłam 3 kartki, żeby uprzyjemnić sobie brak słońca i konieczność wstania rano, by odprowadzić dzieciaki do szkoły...


Czyż te soczyste barwy nie poprawiają humoru od samego tylko patrzenia? ;-))
Zacznijmy więc przegląd: kartka najmniejsza powstała z połączenia arkuszy Dot z kolekcji Country Garden od Bo Bunny, Oceania z kolekcji Tropical Travelogue Graphic 45 oraz elementu wyciętego z arkusza Ambrosia Cut-outs, również firmy Bo Bunny:

Pokusiłam się o własnoręczne zrobienie kwiatu z dziurkaczowych wycinanek, dzięki czemu jest idealnie dopasowany kolorystycznie i "wzorowo" ;-)) Listki wycięłam ze skrawków arkusza Island Jewel:


Brzegi płatków pokryłam brokatem Eucalyptus - pięknie się mieni i wydobywa kwiat z tła:


Zachęcona "sukcesem" zrobiłam też kwiat do kolejnej kartki:


Tym razem połączyłam arkusze Garden Isle i Lilly, z którego pochodzi też ozdobny element na środku:


Kontury ozdobnika podkreśliłam perełkami w płynie z kolorach Onyx Pearl i Peacock:


 W ostatniej kartce wykorzystałam piękny kwiatowy motyw z arkusza Ambrosia Cut-outs:

Wycięłam dodatkowe kwiaty z innego elementu, podkleiłam pod etykietką i przykleiłam na piance 3D, by powstała przestrzenna dekoracja:


Tło kartki tworzą skrawki arkuszy Island Jewel i Lilly, a kształt ozdobnej ramki zdobią kropki perełek w płynie w kolorze Avocado:


Mam nadzieję, że i Wasz dzień nabrał trochę koloru ;-))


do zobaczenia!


- - -  BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Niezwykle piękne zestawienie kolorów!

Sylwia-eR pisze...

Śliczne prace : )

Isabel L. pisze...

Witaj! Nigdy nie mam słów, aby chwalić twoje prace są piękne i ekstremalne elegancja. Gratulacje!