12 czerwca 2012

Najlepszy Tatuś

No i proszę, mamy niemal połowę czerwca! - Witam wtorkowo :-)

To oznacza, że Dzień Ojca już blisko, więc w Craft4You chcemy ten tydzień poświęcić Tatusiom - naszym, albo naszych dzieci. 
I tak ja, w imieniu moich chłopców, zrobiłam dla ich Taty scrapa, ze wspólnym zdjęciem.


Jako, że zdjęcie zostało zrobione w pięknych okolicznościach przyrody ;-) postanowiłam kontynuować ten temat, i skorzystać z naturalnej palety kolorów: zielenie, brązy, beże - z dodatkiem metalowych akcentów.
Bazą jest piękny kolażowy arkusz Rustic Creatures 2, a jaśniejsze koło na środku, które ma podkreślić zdjęcie, wycięte jest z arkusza Glimpse z kolekcji Country Garden Bo Bunny. Do ozdoby wykorzystałam bileciki, trybiki i wskazówki z serii Idea-Ology Tima Holtza, zegarek wycięty z arkusza Timeless Watch, oraz wzmocnienia do dziurek, które tym razem użyłam jako pełne naklejki - mają piękne, miniaturowe obrazki, które zawsze szkoda mi zasłaniać :-))



Na filcowej gałęzi "zakwitły" aksamitne kwiaty z zestawów Burgundy Petaloo i Lucerne Almanac Primy:


Do zrobienia zaś tytułu - No.1 Dad - wykorzystałam naklejki Timeless Scrabble, których "drewniane" tło dobrze pasuje do klimatu. Tekturową cyferkę embossowałam pudrem Gold Pearl, który podgrzewałam dłużej, by uzyskać spuchnięcia i spękania na powierzchni.


Mam nadzieję, że taka forma wyrażenia dziecięcych uczuć spodoba się Tatusiowi nr 1 :-))


pozdrawiam!

 
- - -  BANER-C4Y-002-smallSklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

elpimpi pisze...

REWELACJA! SUPER detale!!!