17 czerwca 2012

Córeczka tatusia

 Witajcie!
Dzisiaj wyjątkowo inspiruję was w niedzielny wieczór. Przedstawiam wam też ostatnią pracę przygotowaną przez DT na Dzień Taty.

Jak wiadomo, każda dziewczyna to przysłowiowa córeczka tatusia. Czasem wydaje mi się, że ja jestem doskonałym przykładem takiej córeczki. Dlatego przygotowałam dla taty LO z tym dobrze znanym hasłem.



LO przygotowałam bazując na kolekcji Timeless marki Kaisercraft. Dzięki swojej kolorystyce, jest idealna do tworzenia prac przeznaczonych dla mężczyzn. Bazą jest papier  Ledger. Z papieru Butterfiles wykorzystałam fragment z małymi motylami oraz duże motyle. Zaś z arkusza Postmarks, wycięłam okrągły znaczek, na środek którego przykleiłam motyla. Dodatkowo użyłam papieru Keningstone, który idealnie komponuje się z kolekcją Timeless.


Napis wykonałam z naklejek Timeless Type. Są przepiękne!



 Każdego motyle podkleiłam jedynie na tułowiu, przy pomocy taśmy piankowej. Dzięki temu, można dowolnie odgiąć im skrzydła. Aby zaznaczyć ich tułowie, podkreśliłam je Distress Black Soot Stickles.


 Do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: