23 lutego 2012

Kartki dwie_łączymy kolekcje

Witajcie,
Lubię prace które powstają z jednej kolekcji ponieważ kolory,
 faktury i dodatki świetnie ze sobą współgrają. 
Jeszcze bardziej lubię, 
gdy uda się połączyć kilka kolekcji na jednej pracy.
Dzisiaj przygotowałam dla Was dwie kartki 
w brązowo-zielonej kolorystyce,
które powstały właśnie z łączenia różnych kolekcji.
Pierwsza, kartka sztalugowa na bazie kolekcji BO BUNNY Timepiece
z ozdobnymi elementami z papierów Prima Printery ,
Drugą kartkę przygotowałam z połączenia:









Was również zachęcam do łączenia 
w swoich pracach rożnych kolekcji.

Zapraszam za tydzień na kolejne inspiracje.

Pozdrawiam,
Ania_Encza

3 komentarze:

ArtIs pisze...

Właśnie dziś doszłam do tego samego wniosku kiedy po raz pierwszy miałam w ręce kolekcję MME Bee Happy. Nie ma jak zestaw papierów:) Twoje karteczki jak zwykle oszłamiające. Wciąż jestem pod ich urokiem:)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

śliczne połączenie ! i motyleeee <3 ;-)

GosiaMachynia pisze...

Obie karteczką są fantastyczne :)