10 października 2011

Świąteczne inspiracje;)

Wieczorową porą witam jak zwykle.
Nie mogę mówić..tak- dopadło mnie coś i trzyma za gardło...mam nadzieję, że szybko się wykuruję;)
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do tworzenia ozdób w klimacie świątecznym:)
Na blogach pojawiają się już kartki świąteczne a ja postanowiłam zacząć od takiej oto rozety zwanej również wiankiem:



Do zrobienia rozety wykorzystałam papiery z kolekcji Tim Holtz Idea-Ology Retro Grunge oraz papiery z kolekcji Graphic45:
Le Cirque: Greatest Show on Earth, Le Cirque: Under the Big Top.



Środek rozety zdobi odbity motyw stempelka świątecznego przyozdobiony kwiatkami - Poinsettia-typowymi dla Świąt Bożego Narodzenia.
Całość również w takiej kolorystyce utrzymana:)
Listeczki puncherowe potraktowałam moim ulubionym Sticklesem Glitter Glue Eucalyptus.




Ta ozdoba jest bardzo efektowna, z pewnością pięknie będzie się prezentować np. na drzwiach lub ścianie.

Życzę miłego wieczoru a wszystkim chorowitym-ZDROWIA!


Sklep z materiałami do scrapbookingu

10 komentarzy:

Drycha pisze...

nie mam słów... znowu to robicie... :/

asica.p pisze...

zgadzam się z Dryszką:/

Elwira-k pisze...

Świetna jest! Czy mogę się zainspirować? :)

asica.p pisze...

może ja jeszcze raz
Madzioza-praca jest super,slicznie wyszedł ten wianuszek!
skomentowałyśmy brak wyników w sprawie konkursu
przepraszam,ze pod Twoją praca
:*

IWA pisze...

Rewelacyjna gwiazda, prezentuje się niewykle pięknie i efektownie!
Hmmmm, co do braku obiecanych na dawno temu wyników - nie będę komentować, bo zakładam, że wynika to z jakiejś poważnej przyczyny, ale miło byłoby wiedzieć, że nie zapomnieliście o nas...

Ag@t@ pisze...

Bardzo pomysłowa, ładnie wykonane, po prosu śliczne.

Anonimowy pisze...

Jest to olewka. Po prostu bezczelna olewka. Dziewczyny poświęciły swój czas, zmagały się z wyzwaniami, a teraz ktoś ma je po prostu głęboko w czterech literach...

IWA pisze...

Pisząc takie ostre słowa warto się podpisać, a nie tchórzliwie skrywać...

rudlis pisze...

Piękna świąteczna inspiracja. Mnie również ostatnio taki udało się skleić :)
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Cudna ozdoba, efekt fenomenalny...