12 lipca 2011

Wielkie porządki

Witajcie w ten piękny, letni wtorek :-))

dzisiejszy LO został zainspirowany....wyprzedażą w Craft4You! :-))
W magazynach sklepowych trwają wielkie porządki, więc i ja postanowiłam zrobić wielkie porządki w pudełku projektanckim.

Powyciągałam różne resztki, kawałki, rzeczy, które dotąd mi nigdzie nie pasowały - i tak powstał wielki mix :-) A w roli głównej dwie fotki z sesji czerwcowej (jednej z moich ulubionych, wybaczcie mi więc, jeśli będą się one przewijać jeszcze kilka razy ;-))
Jako papier bazowy posłużył arkusz Ledger z mojej ulubionej kolekcji Kaisercraft, Timeless:

Można tu też odnaleźć kawałki innych arkuszy z tej kolekcji: pod zdjęciami umieściłam ostatni kawałek arkusza Newsprint, jaki mi pozostał, a z arkusza z kartami wycięłam dwie, oznaczające wiek moich chłopaków. Na tej bazie umieściłam "składankę tytułową": na potuszowanym tuszami Walnut Stain i Worn Lipstick bileciku z zestawu Tickets Maya Road przykleiłam tekturowe literki Olivia, pokolorowane tym razem farbą Jenni Bowlin Stick Candy (jasna zieleń) - a to po to, by elementy tekturowe pasowały kolorystycznie do fragmentów arkusza Carte Postale z kolekcji Afternoon Muse firmy Glitz i girlady wyciętej z kilku arkuszy z zestawu Vicky B. od BoBunny :-)


Całości dopełniły drobne akcenty w postaci ćwieków Vicky B i kwiatów Prima w pasujących kolorach.

Tak więc w moim pudełku zrobiło się więcej miejsca na nowe produkty, które... chyba zaraz zapełnię, korzystając z wielkiej wyprzedaży w Craft4You - i Wam też radzę, wszystko 10 % taniej, a niektóre produkty już się nie pojawią w ofercie!


do zobaczenia :-)
Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

IWA pisze...

Praca świetna, zakupy zrobione!