17 czerwca 2011

Pastele Melissy Frances i wyzwanie !

Witam ;)

Chciałabym Wam dziś pokazać piękne, pastelowe papiery Melissy Frances, w których można od razu się zakochać ...
Przygotowałam również wyzwanie, o którym będzie później ;)

Na początek dwie karteczki zrobione z kolekcji 5th Avenue, a dokładnie papierów:

Piękne, delikatne kolory ... Z tych papierów możemy zrobić kartki na każdą okazję... urodziny, imieniny, ślub, narodziny i wszystkie inne...


Kartkę ozdobiłam kwiatkiem od Primy - TRELLIS ROSES oraz ozdobną szpilką Trinket Pins Pink Pearl Flowers od Maya Road.



Druga jest w ciemniejszych kolorkach, z motylkiem i kwiatkiem Prima Moulin Rouge: Sugar Blooms





Do tych papierków jeszcze wrócę ... i pokażę Wam kolejne prace :)



I kolej na nasze wyzwanie !

Od 1 października 2010 działamy w nowym składzie DT
Maja - Oliwiaen
Ania - Encza
Ania - Annar
Renata - Renia

Przez ten czas zrobiłyśmy mnóstwo prac, które mamy nadzieję trochę Was zainspirowały ;)

Zadanie dla Was !
Wybierzcie jedną z wszystkich przedstawionych prac, która spodobała Wam się najbardziej i wykonajcie jej lift !

Prosimy również o opis jaką pracę zliftowałyście !

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy niespodziankę przygotowaną przez sklep Craft4You !
Na wasze prace czekamy do końca miesiąca - do 30 czerwca.


Pozdrawiam
Annar



Sklep z materiałami do scrapbookingu


Bezpośrednie linki do blogów czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super wyzwanie =]
Już dawno chciałam zliftować albumik Renii, ale zawsze czasu brak =]
Może teraz się skuszę =]

KOLOROWY ptak pisze...

zdecydowanie trudniejsze jest znaleźć pracę do zliftowania spośród wszystkich Waszych perełek, aniżeli wykonać ten lift ;)
będzie to trudna decyzja, którą wybrać... może jakoś dam radę :)

Wioletta pisze...

http://artystyczne-zawirowanie.blogspot.com/2011/06/lift-craft4you.html oto mój lift taga:):):):)

Anonimowy pisze...

zgłaszam moją pracę :)

http://scrapkowaplanetka.blogspot.com/2011/06/wyzwaniowa-karteczka.html

Unknown pisze...

Prosimy o opis - jaką pracę zliftowaliście ;)

Anonimowy pisze...

moj lift dotyczy 1 karteczki, na blogu już jest opis :)
pozdrowienia

Made by Aisia pisze...

Wzięłam na warsztat kartkę Enczy, moja wyszła bardzo mroczna. Pozdrawiam:-)
http://madebyaisia.blogspot.com/2011/06/ciemna-strona-mocy.html

Agnieszka M pisze...

Ja zliftowałam Annar, w zupełnie innych kolorach, ale to była sama przyjemnośc :)

Lakuna pisze...

po raz pierwszy zliftowałam cokolwiek. a była to świeżutka kartka Enczy z papierów Wenecja.

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo za wszystkie zgłoszone prace !!!!
PRZEPIĘKNE !