12 czerwca 2011

CLEAN & SIMPLE

Witam serdecznie w poniedziałek :). Trochę nietypowo, ale koniec semestru nie jest łatwy również dla nauczycieli akademickich :D.

Chyba nigdy nie mówiłam o tym głośno - ale nie przepadam za robieniem kartek :). Czasem jednak trzeba jakąś zrobić - bo skoro "robimy" w papierze to dla obdarowanego jest oczywiste, że dostanie coś ręcznie robionego :).

W takich chwilach bierze mnie "nerw", bo jak tu na szybko zrobić "wypasioną" kartkę gdy się tego nie lubi?? I tutaj ratunkiem mogą być kartki CLEAN & SIMPLE. Jakoś przez przypadek na to wpadłam, że proste kartki też mogą być ładne.

Więc zrobiłam sobie takie cztery sztuki na początek! Wykorzystałam do nich super kolorowe papierki: Bubblegum Hills firmy Kaisercraft.

Konkretnie to był Bubblegum Hills – Paper Pad - zestaw 34 papierów w rozmiarze 16,4x16,4cm (6,5x6,5cala). Są tam 24 sztuki papieru ozdobnego i 10 sztuk papieru specjalnego – wycinanego, ozdobionego brokatem, flokowanego i foliowanego oraz 4 strony z akcesoriami (die-cuts).

Z takiego zestawu można duuuużo kartek zrobić :). Moje kartki prezentują się tak:

KARTKA #1

Wycięłam tutaj dziurLinkkaczem ozdobnym kółka i złożyłam je na pół. Dzięki temu mogłam ja "powiesić" na sznurku :). Uzyskałam w ten sposób fajną (i modną ostatnio) girlandę.

Brzegi potuszowałam trochę tuszami distress: Victorian Velvet oraz Tumbled Glass. Napis to oczywiście tusz: Black Soot.

Do tego dodajmy na przykład przezroczyste kropki akrylowe -
Dew Drops Hyacinth i kropki preparatem - Glossy Accents. I kartka gotowa!


KARTKA #2

Ta kartka to chyba jest przy górnej granicy CLEAN & SIMPLE :). Ale również szybko się ją robiło i jest prosta :).

Co my tutaj mamy oprócz papieru? Stemple: tekst, jak stemple to i tusz - oczywiście distress Black Soot, kwiatki: Wildflowers Pillar (pierwotnie są White) - ale ja je pokolorowałam sprayem zrobionym z uzupełniacza do tuszu distress - Peeled Paint, pomarańczowe guziczki Dress It Up, kropki z preparatu Glossy Accents.

Dół kartki wycięty został dziurkaczem Martha Stewart Punch New Scallop. A napis BEST FRIEND to element die-cut z zestawu papierów.


KARTKA #3

Płatki dużego kwiatka to wycięte kółka z jednego z papierów w zestawie. Mały kwiatek to element die-cut też z zestawu papierów - dodatkowo białe kropki na kwiatku i koniczyna są pociągnięte preparatem Glossy Accents.

Przystemplowane tło oraz napis tuszem distress Black Soot.

Inne dodatki to guziki oraz wstążka :).


KARTKA #4

Oprócz papierów mamy tutaj: dratwę :), kwiatki z serwetki pokolorowanej wcześniej sprayami z uzupełniaczy tuszy distress: Stormy Sky, Victorian Velvet oraz Peeled Paint. Do stemplowania napisu użyłam standardowo tuszu Black Soot.

Znalazły się tutaj jeszcze dwa guziczki z różnych zestawów guzików
Dress It Up. I standardowo również są kropki z preparatu Glossy Accents.

W tej kartce użyłam jeszcze ZAOKRĄGLACZA ROGÓW :). Tak dla małej odmiany.

--------------------------

W kartkach 1-3 niektóre elementy umieściłam na KOSTKACH 3D lub na TAŚMIE 3D uzyskując efekt przestrzenności.


-------------------

Ufff..... dłużej trwało napisanie posta niż zrobienie 2 kartek :D. Dzięki tym prostym kartkom mam stres z głowy!


Czy ktoś ma niedługo urodziny??
Jeżeli tak to zapraszam do wpisywania się w komentarzach.
Czekam na zgłoszenia osób, które podzielą się ze mną informacją:
1. kiedy mają urodziny - DZIEŃ i MIESIĄC
2. która kartka podoba się najbardziej :D

Spośród osób które się zgłoszą wylosuję 2! do których poleci wybrana karteczka!

Czas na zapisy jest do SOBOTY - 18.VI - do godziny 14.00.


Na dzisiaj to już wszystko. Zapraszam niedługo na kolejne inspiracje.

-Renia-



Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

ecila pisze...

ja mam 21 czerwca imieniny.. a urodziny miałam 17 maja.. tak więc sto lat dla czerwcowych jubilatów;)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Kurczę, ja urodziny mam dopiero w grudniu ;)
Ale bardzo podoba mi się karteczka nr 3 - ten kwiat mnie po prostu rozbroił :)) Jakby co, to chętnie przygarnę, nawet tak bez okazji :)))

Wioletta pisze...

Imieninki w Pażdzierniku 29:) a urodzinki 17 kwiatnia:) więc chyba troszke za póżno i za prędko zarazem:):):) Najbardziej podoba mi się kartka nr 2:):):)

AgnieszkaD pisze...

Hura, ja mam urodziny 21 czerwca! Wybieram kartkę nr 4 :) ...może się uda?... właściwie to wszystkie są fajne :)

Kasia Udalska pisze...

Wszystkie kartki piękne :)) Najbardziej jednak podoba mi się chyba nr 1, bo jest taka inna, taka prosta, że aż urocza :) Urodziny mam dopiero 19 sierpnia, ale co tam, może to nie za późno? :)

Modrak pisze...

A ja mam urodziny 28 czerwca!
I najbardziej podobają mi się dwie karteczki nr 2 i nr 3. Nie mogę się zdecydować, która bardziej :)