13 kwietnia 2011

BEZWARUNKOWA MIŁOŚĆ

Mimo, że Dzień Matki jest dopiero za 6 tygodni ogarnęła mnie ochota by zrobić dla mojej Kochanej Mamy LO. Baza to papier Grandma's Attic - Antique Lace.

Do tego dołożyłam kawałki papieru: Grandma's Attic - Vintage Stripe. Brązowy motyw lustra wycięty z Grandma's Attic - Hidden Treasures. I jeszcze dodałam jeden kawałek papieru: Conservatory - Mesofauna (7 Gypsies) - który pochlapałam sprayem zrobionym z uzupełniacza do tuszu: Distress Ink Stormy Sky Reinker.


Duży niebieski KWIAT powstał z potuszowania BIAŁYCH KWIATÓW Primy: Craftable Flowers 2 oraz Craftable Flowers 4. Spray zrobiony z uzupełniacza do tuszu: Distress Ink Stormy Sky Reinker. Drugi KWIAT - POMARAŃCZOWY pochodzi z zestawu: Fiesta Flowers Citrus.

ŚRODKI KWIATÓW to ĆWIEKI Making Memories: Decorative Round Silver Brads. Do kwiatków dołożyłam też fragmenty MOTYWU z PEREŁ: Say It in Pearls Dandelion Gray.


KLATKA z PTASZKIEM odstemplowana czarnym tuszem Distress Ink Black Soot została potraktowana preparatem Crackle Accentss. Dodatkowo umieściłam ją na kwadracikach 3D żeby uzyskać trochę przestrzennego efektu.


Odstemplowany motyw KLATKI jak i MOTYLI pochodzi z zestawu stempli od Pink Paislee: Butterfly Garden. MOTYLE oraz LUSTRO potraktowałam preparatem Glossy Accents. Niebieskie NAWIASY oraz RAMKI pomalowałam PĘKAJĄCĄ FARBĄ. Do tych papierów idealnie kolorystycznie pasują GUZICZKI - Tiny Garden.


To wszystko jeśli chodzi o środowe INSPIRACJE!

------------------------------------------------------------

ABC SCRAPERKI:

Bardzo dziękuję wszystkim uczestniczkom zabawy!!! Super cechy scraperki!!! Świetnie wpiszą się w album. Przy następnej okazji podam, które cechy wybrałam.

A sam album pofrunie do: SABRINYM. Gratuluję!!!! Proszę przyślij mi swój adres do wysyłki na maila: wesole.robotki.reni@gmail.com.

Zapraszam Was do udziału w innych zabawach i wyzwaniach - informacje o nich znajdziecie w bocznym pasku bloga!

---------------------------------------------------

Pozdrawiam Was serdecznie!!

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: